Tło

JAK PROMOWAĆ SIEBIE I SWÓJ SKLEP?

JAK PROMOWAĆ SIEBIE I SWÓJ SKLEP?

Jeżeli jesteś przedsiębiorcą, sprzedajesz towary zmaterializowane (torebki, ciuchy, buty, meble itp.) lub online, poświęć proszę jeszcze kilka swoich bezcennych minut na zgłębienie nadchodzących zmian w prawach konsumentów. Jak już mówiłam ostatnio, zmiany te będą konkretne i w niektórych branżach z pewnością nastąpi niemała rewolucja.

To dziś niech będzie o takich specyficznych sposobach promowania siebie i swojego sklepu:

1. Promocje, rabaciki i wyprzedaże

Jeżeli będziesz chciał zrobić w swoim sklepie wyprzedaż, czekają Cię pewne nowe, dodatkowe obowiązki. Już nie wystarczy tylko przekreślić jakąś randomową cenę i wstawić „nową” promocyjną. Będziesz musiał podać również najniższą cenę, jaką towar X miał przez ostatnie 30 dni. A co jeżeli X jest towarem nowym w Twoim sklepie i chcesz podbić jego sprzedaż? Wówczas będziesz musiał podać najniższą cenę, jaką X osiągnął przez cały czas, przez który jest dostępny w Twoim sklepie.

2. Opinie klientów

Tylko klienci, którzy zakupili produkt na Twojej stronie będą mogli wystawić Ci opinię o tym produkcie. Będziesz musiał znaleźć jakiś sposób, żeby uwiarygodnić opinie klientów i utwierdzić potencjalnego klienta w przekonaniu, że opinia pochodzi od kogoś, kto towaru X rzeczywiście używał.

Nie będziesz mógł również korzystać z metod pozyskiwania opinii od osób zupełnie przypadkowych.

No cel niby jest szczytny, ale konia z rzędem temu, kto wymyśli, w jaki sposób utwierdzić potencjalnych klientów, że opinie innych klientów są prawdziwe.

3. Obowiązki informacyjne

Jeżeli sprzedajesz online w swoim sklepie, ale również jeżeli sprzedajesz za pośrednictwem platform sprzedażowych, będziesz musiał bardziej się przyłożyć do odpowiedniego doinformowanym swoich klientów. Będziesz musiał zatem podać m.in. kryteria plasowania produktów w Twoim sklepie. Rozbudowanie obowiązku informacyjnego spowoduje konieczność dostosowanie komunikatów i checkboxów, jakie na Twojej stronie będą widniały. Ale o tym może więcej powiem następnym razem.

Tło

Inne artykuły

  • JAK WDROŻYĆ STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH?

    Pamiętaj, że Standardy Ochrony Małoletnich to znacznie więcej niż tylko zaświadczenie o niekaralności.

    To cały system procedur i wytycznych, które muszą zostać wdrożone, aby zapewnić odpowiednią ochronę Twoim uczestnikom – dzieciom i młodzieży – podczas zajęć w Twojej placówce. Dla ich bezpieczeństwa, ale i dla Twojego, podejdź do tematu odpowiedzialnie.

  • ILE KOSZTUJE ROZWÓD?

    Koszt rozwodu może się różnić w zależności od tego, czy będzie to rozwód za porozumieniem stron, czy z orzekaniem o winie.

  • JAKA JEST GRANICA MIĘDZY INSPIRACJĄ, A NARUSZENIEM PRAW AUTORSKICH?

    Granica między inspiracją a naruszeniem praw autorskich jest coraz bardziej płynna – szczególnie w świecie social mediów. Instagram, TikTok, YouTube – wszędzie widzimy te same trendy, pomysły, układy taneczne i formaty wideo. Ale czy to jeszcze inspiracja, czy już plagiat?

Tło

Napisz do nas

Potrzebujesz szybko i zdalnie skonsultować swój problem?
Skorzystaj z porady prawnej online za pomocą naszego formularza kontaktowego.
Po wysłaniu zapytania dostaniesz w odpowiedzi zwrotnej informację z wyceną usługi prawnej.

*pola wymagane

Kancelaria Adwokacka Monika Cichocka

spotkania z Klientami odbywają się pod adresem: 
ul. Towarowa 35 lok. 50
(II piętro, wejście od ulicy Wolskiej),
00-869 Warszawa

NIP: 5272592879

nr konta: mBank:
88 1140 2004 0000 3302 7712 7438